روش های تفرقه افکنی بین شیعه و سنی از نگاه امام خامنه ای
نیکان

موضوع اختلاف افکنی بین شیعه و سنی همواره در دستورکار ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی بوده است و برای این امر استفاده از مهره های خود همچون وهابیت بسیارمسبوق به سابقه بوده است . از آنطرف عده ای به عنوان شیعیان به ظاهر متعصب نیز جزو همین بازیگران می باشندو برادران  شیعه و سنی می بایست مراقب رفتارهای هنجارشکنانه و تفرقه افکن این گروهها باشند.در این بین نگاهی به بیانات مقام معظم رهبری در اینباره قطعا راهگشای بسیاری ازمسلمانان جهان می باشد در این مطلب نگاهی کوتاه می اندازیم به برخی سخنان معظم له که در موارد گوناگون ذکر شده است :

الان دلارهاى نفتى دارد يك جاهائى صرف مي‌شود؛ بنده خبر دارم، اطلاع دارم. اينها گزارش‌هايش غالباً گزارش‌هائى است كه پخش نمي‌شود. در بعضى از كشورهاى اسلامى مثل ريگ پول مي‌ريزند براى اينكه در بين سنى‌ها اجتماع ضد شيعه درست كنند. اين از اين طرف؛ از آن طرف هم به يك گوينده‌ به اصطلاح شيعى پول مي‌دهند كه در تلويزيون، به نام شيعه، ام‌المؤمنين عايشه را متهم كند، قذف كند، اهانت كند. روش‌ها اينهاست. شما در مقابل اين روش‌ها چه كار مي‌كنيد؟ سنى چه كار مي‌كنى؟ شيعه چه كار مي‌كنى؟ از كارهاى اينها گول نخوريم. اختلاف براى آنها بيشترين و بزرگترين نعمت است. (۱۳۹۰/۰۷/۲۰ بيانات در جمع روحانيون شیعه و اهل سنت كرمانشاه‌)

 دشمن اميد بسته است كه بتواند پيروان مذاهب گوناگون را مقابل هم قرار بدهد. هيچ كس نبايد تسليم اين نقشه‌ خائنانه و خباثت‌آميز دشمن بشود. آنها مي‌خواهند شيعه در مقابل سنى، سنى در مقابل شيعه، دل‌ها از هم چركين، نسبت به هم بدبين؛ آنها اين را مي‌خواهند. براى همين است كه من اعلام كردم، باز هم تأكيد مي‌كنم: خط قرمز از نظر نظام اسلامى و از نظر ما، عبارت است از اهانت به مقدسات يكديگر. آن كسانى كه نادانسته، از روى غفلت، گاهى از روى تعصب‌هاى كور و بيجا، چه سنى و چه شيعه، به مقدسات يكديگر توهين مي‌كنند، نمي‌فهمند چه مي‌كنند. بهترين وسيله براى دشمن همين‌ها هستند؛ بهترين ابزار در دست دشمن همين‌ها هستند؛ اين خط‌قرمز است. (۱۳۸۸/۰۲/۲۹بيانات در ديدار مردم سقز)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: